събота, 30 март 2013 г.

100 Kila - Бабули Джабула (tekst)

100 Кила - Бабули Джабула (текст)


Ей-хей, Килата, бейби..
Ало, (уоу). Okay. 

К'во става, бейби, космическия кораб ли е?
Искам да паркирам директно, бейби. 
Искам да кацна на Златни Пясъци, 
тъпите куки отново със онези шибаните астрички 
мислят, че ще ме хванат, бейби

Хей, Килата бейби!

Манекенки нинфломанки, много манги в кеш, много манги в банки..
Варненски далавери, поршета панамери, кай кой ше менамери, бейбе..
Фолк звездир Lexus-и, кокаин, екстази, кай кво си мислиш ти..
Килата бейби знай, аз винаги съм High..
За куките съм най, бейбе!
Хей, Четири лимозини, дилъри на кокаин, като монахини.
Седмаци черни бими, много тежки зими, 
много тежки сини, горещо ми е Джими..
Джони ти си сипи ми, коко нареди ми, Мими после ше
гърми ми, чао съм с тея рими..
Парите върни ми, шампанско гърми ми. 
Аз съм майстор, бейби, call me Paganini
Точен кат швейцарец, ланеца китаец, 
паркирам баварец, паля си холандец.
Гледам Iphone-a забранен за индианци, 
Sorry мама почвам да говоря портогалски.
Не говоря мандарински, не говоря на латински..
Пури харабийски, а шегите ми априлски. 
Кокаин от албанци, колумбийски трафиканти.
Flex контрабанди, Варна пропаганди, бейбее..


[Припев]
А Пихме бабули-бабули..
После във клуба ни прайха, бейби, лабули-лабули, хей..(2х) 
Бабули-бабули, хей, лабули-лабули, хей
пихме във клуба бейби, лабули бабули, хей.

Лабули-лабули, хей, бабули-бабули, 
Хей, пихме във клуба, бейбе лабули..



В клуба та визирам и хипнотизирам. 
Кеш в джоба си каширам, срещу залата събирам...
Чичо коко се нервирал, с пеперуди се прибирам,
кокаина във чиния ми го сервират, бейбе..
Дванайсе-нула-нула Килата влиза на купона, 
жените крещят: Има любовник във района..
Килата хормона, аспаруховска Мадона, 
бийт 2 хилки, фийт 5 бона..
Бутилките в кашона, маже ма бонбона, 
ближете гормона, Варна е района..
Четох Иле Гранде, самолет лети със диаманти, 
кажи честно имаш манги, въобще за кво говорим..
Кабриолети, звездолети, бейби, нощни пакети.
Добре дошъл във Варна, тук летим със звездолети.
Шапката ме стяга, мисълта ми бяга.
Зага-зага-джага-джага джага-джага-джагааа!..



[Припев]
А Пихме бабули-бабули..
После във клуба ни прайха, бейби, лабули-лабули, хей..(2х) 
Бабули-бабули, хей, лабули-лабули, хей
Първо пихме бабули, после прайха лабули.

Лабули-бабули, хей, бабули-бабули, хей.
Първо пихме бабули, после прайха лабули..


Бараба Рекърдс представя:
Килата майка, д
вайсе тринайсе, бейбеее!..

Хей, хей, хей, хей, хей.
Бараба-бараба, 
Бараба мюзик, бейбе..

Няма коментари:

Публикуване на коментар